Neem contact op

IP tracking: Leer je websitebezoekers kennen

16-10-2018

Van IP naar Lead naar Klant

Je website staat, je online marketinginspanningen lonen zich, maar nog steeds is het maar afvragen wie nou eigenlijk je website bezoekt. Door de privacy van internetgebruikers kun je natuurlijk niet precies terug herleiden wie je website echt bezocht heeft. Wat wel mogelijk is, is het achterhalen welk bedrijf jouw website bezoekt. “Hoe dan?”, zul je denken. Leadfeeder maakt het mogelijk voor jou als ondernemer om hierachter te komen, door middel van IP tracking.

Door het combineren van data die gegenereerd wordt vanuit Google Analytics, krijg je een handig overzicht met de bedrijven, hoe ze op je website terecht zijn gekomen en waar hun interesses liggen. Dit geeft je niet alleen de mogelijkheid om contact op te nemen met de kennis dat ze van je af weten, maar het geeft je direct een inzicht in de mogelijkheden hoe je op deze leads in kunt spelen.

De mogelijkheden van Leadfeeder

Door de integratiemogelijkheden met verschillende grote CRM en Email marketingsystemen, wordt het mogelijk om jouw marketing automation naar een ‘Next level’ te tillen. Wanneer je LinkedIn koppelt aan Leadfeeder, krijg je direct te zien met wie je een connectie hebt en hierdoor heb je direct een mooie ingang binnen deze lead.

Naast het krijgen van een overzicht van de bedrijven die jouw website bezoeken, kun je alerts instellen voor bedrijven die jij extra interessant vindt. Hierdoor weet je wanneer je net dat stapje extra moet doen om deze klant binnen te hengelen en jouw doelstellingen te behalen.

Wil je weten hoe je hieraan moet gaan staan en hoe je hiermee je leads uiteindelijk als klant bij kunt schrijven? Wij kunnen je helpen, onze specialisten gaan met jou aan de slag om de geschikte strategie uit te stippelen voor jouw case.

 

Ook weten welke bedrijven jouw website bezoeken? Maak dan gebruik van Leadfeeder en krijg nu 10% korting als je de software via ons afsluit!