Kennismaken

123autoparts.nl

Effectieve Google Adwords campagnes
28%
Stijging conversiepercentage
26%
Rendements stijging
390%
meer opbrengst uit e-mail
166%
meer telefonisch contact

Wie is 123autoparts

De auto onderdelen leverancier van Nederland. 123autoparts heeft met meer dan 300.000 artikelen een groot assortiment beschikbaar. 123autoparts.nl is onderdeel van de Rhenoy Groep. Een groep bedrijven met elk hun eigen expertise op het gebied van auto onderdelen en reparaties. Rhenoy heeft daarom ook niet voor niets het ISO 9001 certificaat, de internationale norm voor kwaliteitsmanagement.

Doelstelling van 123autoparts

123autoparts heeft met hun website de doelstelling om een volledige service pakket aan te kunnen bieden. Niet alleen maar het leveren van onderdelen en accessoires, maar ook het aanbieden van reparaties. Service en support maken hier het verschil. 123autoparts is daarom steeds hun diensten en website door aan het ontwikkelen. Het is voor hun echter van belang dat hun huidige aanbod met een gewenst rendement via de website wordt verkocht.
Naast het rendement behouden heeft The DISTRIKT ook het doel gekregen om samen met 123autoparts hun online verkoop verder te laten groeien binnen nieuwe markten.

De aanpak van The DISTRIKT

Elk traject begint om samen met de klant hun doelen en bijbehorende strategie te bepalen. Vanuit daar geeft The DISTRIKT concreet advies of de gestelde doelen wel realistisch zijn. Dit is ook de aanpak die we samen met 123autoparts hanteren. De kennis van de branches koppelen aan elkaar.
The DISTRIKT op basis van hun online marketing kennis en 123autoparts met hun expertise van de auto onderdelen markt. Die kennis hebben wij gebundeld en omgezet in Google Ads campagnes die zorgen voor het gewenste rendement. In goede samenwerking met de projectmanager van 123autoparts zijn wij ook in staat geweest om de website op organisch niveau snel te laten stijgen en daarnaast met het inzetten van e-mailmarketing in staat geweest om de omzet van e-mail met 390% te laten stijgen.

Toekomstperspectief

123autoparts blijft ontwikkelen. De markt van auto onderdelen staat ook niet stil en daarbij ook de concurrenten niet. Het blijven ontwikkelen geeft The DISTRIKT ook de mogelijkheid om met nieuwe campagnes en kanalen de markt te verrassen. De doelstellingen voor 2020 zijn samen opgesteld en ook komend jaar gaan we er alles aan doen om met de strategische samenwerking nog meer successen te boeken samen.
Bekijk andere cases