Design Development SEO Social media

Van nieuwe website tot de beste social campagnes

Full service online marketing

Resultaten die ertoe doen

Kijk dát zijn nog eens cijfers

200%
stijging in het aantal nieuwe bezoekers
1000+
personen die per maand een verkooppunt zoeken
40.000
bezoekers vanuit organisch verkeer in minder dan één jaar

Dit is Vobra Special Petfoods

Vobra Special Petfoods is een familiebedrijf dat kwalitatief hoogwaardige geperste en geëxtrudeerde honden- en kattenvoeding produceert. Onder Vobra Special Petfoods vallen diverse merken, waaronder CaroCroc en SANIMED. Voor deze twee zijn wij aan de slag gegaan.

Bekijk de video

De doelstellingen

Meer naamsbekendheid onder honden- en kattenbezitters. Dat is wat CaroCroc voor ogen had. Maar hoe pak je dat aan? Met een nieuwe website die de branding én positionering versterkt. De vindbaarheid van de producten en verkooppunten verbeteren is daarbij erg belangrijk. De volgende stap is het verhogen van de verbondenheid met de consument. Niet alleen via een website maar ook via content op social media en in nieuwsbrieven.

“We hadden een website. We hadden social media. Maar het was allemaal niet op het niveau zoals het zou moeten zijn. The DISTRIKT heeft alles naar een hoger niveau getild.”
Jamie Schreven
Marketing Manager bij Vobra Special Petfoods

Onze aanpak

Het beginpunt is een nieuwe website. Op basis van de nieuwe branding ontwierpen we een sprankelende website die de positionering van CaroCroc versterkt. Een website die er niet alleen goed uitziet, maar ook praktisch is. Die erop ingericht is om campagnes op te voeren én de resultaten daarvan te meten. We richtten een verkooppuntmodule in, zodat we precies zien hoeveel mensen op zoek gaan naar een verkooppunt. Ook de interactie gaan we aan met een ludieke brokjeskiezer. Kortom; een website die klaar is voor online marketing.

Voor CaroCroc hebben we een tool ontwikkeld waarmee bezoekers met een paar klikken de best brokken voor hun geliefde viervoeter vinden.
Tom Seinstra
Web Development Specialist

Het resultaat

De website is klaar voor allerlei soorten online campagnes. En of we die voeren! Samen zetten we de leukste social campagnes op. Van een voerbakkenactie tot een eindejaarsloterij. Ook zetten we Adwords campagnes in zodat CaroCroc er altijd staat. Deze campagnes lopen zó goed, dat we ook de Adwords campagnes voor SANIMED op mochten zetten. Ook in de organische zoekresultaten willen we hoog staan. Met uitgebreide contentadviezen helpen we de marketingafdeling van CaroCroc op weg.

Toekomstperspectief

Onze campagnes staan – net als wij – nooit stil. We blijven de Adwords campagnes optimaliseren om het beste rendement te behalen. We schrijven pakkende blogs om de concurrentie voor te blijven. En we richten ludieke campagnes in op social media om de verbondenheid met de consument aan te blijven gaan.