Strategie Design Development SEO Content Branding

Een ijzersterke marketingstrategie en een schitterende website

Het complete plaatje

Case DEUVIE | The DISTRIKT
Branche
Duurzame speelomgevingen
Locatie
Deurne

Dit is DEUVIE

DEUVIE timmert al sinds 1997 aan de weg. Ze specialiseren zich in professionele speeltoestellen en -omgevingen voor de openbare ruimte. Ooit begonnen ze als verkoper van speeltoestellen. Inmiddels verzorgen ze complete trajecten. Van advies en ontwerp tot plaatsing, keuring en inspectie. Uiteraard werken zij met alleen duurzame, robuuste materialen.

De doelstellingen

Nieuwe klanten binnenhalen, succesvolle projecten laten zien en een grotere naamsbekendheid. Dat waren de doelen van DEUVIE. Wij kozen voor een gouden combi: een online marketingstrategie en een nieuwe website. Let’s go.

“We zochten een partner die meer kon dan alleen een website bouwen. The DISTRIKT heeft ons geholpen bij het complete plaatje: van strategie tot website. Ook na livegang blijven ze ons ondersteunen zodat we continu up-to-date blijven. The DISTRIKT mag zich met recht een full-service marketingpartner noemen. ”
Maarten Fransen
Eigenaar - DEUVIE

De aanpak

Een succesvol project valt of staat bij een goede fundering. En dat geldt niet alleen voor terreininrichting ????. Een online marketingstrategie heeft een goede basis nodig. Daarom begonnen wij – samen met de heren van DEUVIE – met een strategische sessie. We staken de koppen bij elkaar en haalden alle belangrijke punten naar boven. Denk aan concrete doelstellingen, unique selling points en doelgroepen.

We waren betrokken bij elke fase binnen dit project. De online marketingstrategie is gebaseerd op data, creativiteit en ervaring. Het resultaat is een unieke website, die we continu blijven optimaliseren.
Manon Schepens
Content & SEO Specialist - The DISTRIKT

Een uitgebreid zoekwoordenonderzoek

Hoe zorg je ervoor dat klanten de weg naar jou toe vinden? Da’s een goeie… Gelukkig hebben wij daarvoor onze trucjes ????. Een zoekwoordenonderzoek is er daar één van. We duiken in de diensten, producten, concurrentie en woorden waarop de doelgroep zoekt. Vervolgens selecteren we de juiste zoektermen en verwerken deze in de sitestructuur. We bepalen welke woorden passen bij DEUVIE, op welke webpagina’s deze woorden straks terugkomen en maken een complete content kalender.

En dan komt alles samen...

Nadat het zoekwoordenonderzoek was afgerond, kwamen team design en team development om de hoek kijken. De bevindingen uit het onderzoek werden doorgevoerd in het design. Samen met een flinke portie creativiteit ontstond  een prachtig ontwerp voor de toekomstige website. Onze ervaren developers brachten het design vervolgens tot leven. Kijk zelf maar eens hoe gaaf de website van DEUVIE is geworden.

Toekomstperspectief

Ook nu de website van DEUVIE alive and kicking is, blijven we optimaliseren. Bijvoorbeeld door maandelijks nieuwe, SEO vriendelijke content te maken en advertenties op te zetten die inspelen op de behoefte van de doelgroep. De online marketing wereld verover je niet zomaar. Gelukkig deinzen wij niet terug voor een uitdaging. Op naar nog meer succes.