De wensen van JBS Multimedia
De mannen van JBS Multimedia hebben een passie voor hun vak. Ze werken met mooie producten, die al goed uitgelicht werden op hun webshop. Echter mistten ze een plek om te laten zien wat je allemaal kan doen met deze mooie producten. Een website die niet productgericht is, maar juist oplossingsgericht. Een website die laat zien waaróm je voor de producten van JBS kiest. Effectief hybride vergaderen, interactief lesgeven en draadloos presenteren bijvoorbeeld.
Onze aanpak
Na een strategische sessie waarin we de onderste steen boven haalden, zijn onze specialisten direct aan de slag gegaan. De eerste designs werden gemaakt en er werd een uitgebreid zoekwoordenonderzoek gedaan. Zo achterhaalden we waar de doelgroep tegenaan liep, waar JBS de oplossing voor biedt. Daar kwamen vier pijlers uit: werken, vergaderen, presenteren en lesgeven. En om deze vier thema’s hebben we dan ook de website gebouwd. Of we ook de Google Ads voor de webshop al over wilden nemen? Natuurlijk! Zo konden ook onze SEA-specialisten direct aan de slag.
Op naar nog meer mooie resultaten!
De website staat als een huis. Dé basis voor elke campagne die we voeren. Door elke maand actief met SEO bezig te zijn, hebben we in een jaar tijd 185% groei uit organisch verkeer gerealiseerd. Ook de Google Ads doen het erg goed, zowel voor de website als voor de webshop Touchscreen-digiborden.nl. Recent zijn we voor deze webshop ook gestart met Google Shopping. Elk kwartaal komen we samen om de resultaten te bespreken en koers te bepalen. Zo werken we samen aan nog meer mooie resultaten!