Resultaten die er toe doen
Kijk dát zijn nog eens cijfers
Dit is Washin7
Washin7 is de modernste en grootste indoor carwash van Nederland. Het doel: de beste service en kwaliteit binnen in een boeiende entourage. Met apparatuur van topniveau en hoogwaardige programma’s. En dat alles nog duurzaam ook. Hun motto? Care for your car.
De doelstellingen
Je kunt nog zo’n prachtige kwaliteiten hebben. Als mensen met vieze auto’s niet van je bestaan afweten, heb je er nog steeds niets aan. Daar moeten we iets mee. De hoogste tijd om die naamsbekendheid een boost te geven. Het doel? Meer bezoekers in de wasstraat én meer vouchers en abonnementen verkopen. Niet alleen in Eindhoven trouwens. Washin7 is continu aan het ontwikkelen en uitbreiden. Precies het moment waarop onze expertise van pas komt.
Onze aanpak
In één klap een proper resultaat? Dan is een goede start van groot belang. We begonnen dit traject dan ook met een strategische sessie. In die sessie gaven we concreet advies over te behalen doelen. Tijd voor een plan de campagne! Van de juiste zoekwoorden tot het opzetten van sterke campagnes. Genoeg potentie? Absoluut. En door!
De realisatie
De volgende fase brak aan. En niet zomaar eentje. Tijd om die advertenties eens flink te laten converteren. Google Ads speelt hierin een grote rol. We maakten kick-ass campagnes in Search, Display en Discovery, maar ook Bing komt voorbij. En dat is niet alles. We verdiepten ons ook SEO-technisch in de vestigingspagina’s en blogs én in technische optimalisaties. De resultaten mogen er zijn!
Toekomstperspectief
Aan de samenwerking met Washin7 houden we ons nog even vast. De markt van wasstraten staat nooit stil. Daarom blijft Washin7 optimaliseren. Da’s mooi nieuws voor ons. We mogen onze creativiteit in nieuwe campagnes en kanalen stoppen om de markt te blijven verrassen. We sparren regelmatig, blijven onze goedlopende strategie verbeteren én bouwen samen aan de toekomst. Op naar het allerbeste resultaat!