Strategie SEO SEA Content E-mail

Meer groei, naamsbekendheid én wasbeurten

voor de grootste indoor carwash van Nederland

Resultaten die er toe doen

Kijk dát zijn nog eens cijfers

145%
meer websitebezoekers
305%
stijging in direct verkeer
57%
meer conversies

Dit is Washin7

Washin7 is de modernste en grootste indoor carwash van Nederland. Het doel: de beste service en kwaliteit binnen in een boeiende entourage. Met apparatuur van topniveau en hoogwaardige programma’s. En dat alles nog duurzaam ook. Hun motto? Care for your car.

De doelstellingen

Je kunt nog zo’n prachtige kwaliteiten hebben. Als mensen met vieze auto’s niet van je bestaan afweten, heb je er nog steeds niets aan. Daar moeten we iets mee. De hoogste tijd om die naamsbekendheid een boost te geven. Het doel? Meer bezoekers in de wasstraat én meer vouchers en abonnementen verkopen. Niet alleen in Eindhoven trouwens. Washin7 is continu aan het ontwikkelen en uitbreiden. Precies het moment waarop onze expertise van pas komt.

100% spraakmakend
“The DISTRIKT zorgt er elke dag voor dat het merk Washin7 top-of-mind is wanneer onze doelgroep zijn of haar auto wil wassen. Dit doen ze met name door de inzet van goede SEA campagnes. Wij zijn al jaren blij met deze nauwe samenwerking!”
Jasper Vekemans
Commercieel Manager

Onze aanpak

In één klap een proper resultaat? Dan is een goede start van groot belang. We begonnen dit traject dan ook met een strategische sessie. In die sessie gaven we concreet advies over te behalen doelen. Tijd voor een plan de campagne! Van de juiste zoekwoorden tot het opzetten van sterke campagnes. Genoeg potentie? Absoluut. En door!

De samenwerking met Washin7 is 'n hele fijne. Op het gebied van SEA gaan we helemaal los. We hebben al een flinke groei doorgemaakt. En dat doen we écht samen!
Roan Swinkels
Account Strateeg & Operations

De realisatie

De volgende fase brak aan. En niet zomaar eentje. Tijd om die advertenties eens flink te laten converteren. Google Ads speelt hierin een grote rol. We maakten kick-ass campagnes in Search, Display en Discovery, maar ook Bing komt voorbij. En dat is niet alles. We verdiepten ons ook SEO-technisch in de vestigingspagina’s en blogs én in technische optimalisaties. De resultaten mogen er zijn!

Toekomstperspectief

Aan de samenwerking met Washin7 houden we ons nog even vast. De markt van wasstraten staat nooit stil. Daarom blijft Washin7 optimaliseren. Da’s mooi nieuws voor ons. We mogen onze creativiteit in nieuwe campagnes en kanalen stoppen om de markt te blijven verrassen. We sparren regelmatig, blijven onze goedlopende strategie verbeteren én bouwen samen aan de toekomst. Op naar het allerbeste resultaat!