Neem contact op

GAC

Referenties

GAC

GAC

GAC heeft inmiddels 30 jaar ervaring in automatisering en optimalisatie van bedrijfsprocessen. Aan de hand het Microsoft platform wordt branchefocus en specifieke functionaliteiten toegevoegd. Dat platform maakt het mogelijk om veranderingen snel te implementeren en het daarnaast nog betaalbaar te maken voor de klant. Groeiende bedrijven hebben in meerdere opzichten voordelen ten opzichte van concurrentie die niet zo snel groeit. Denk hierbij aan gemotiveerd personeel, de mogelijkheden tot ontwikkeling en ontplooiing. GAC is hierbij een goede partner.

Doel

Wanneer je een merk op de markt wil brengen zal je heel duidelijk moeten hebben waar men als bedrijf voor staat. Daarnaast moet je goed weten waar je doelgroep aanwezig is. Er is vooral gekeken naar de uitstraling van de website van GAC door The DISTRIKT. Er is gewerkt aan de “Werkenbij website” van GAC. Hierbij was het zeer belangrijk om in kaart te brengen wat (potentiële) werknemers wilde zien én wat GAC wilde uitstralen naar de doelgroep toe. Door middel van een strategische sessie is er een duidelijke aanpak geschetst.

Uitvoering

The DISTRIKT heeft GAC geholpen met het in kaart brengen van het doel achter de website en met het bepalen van de richtlijnen die men moet volgen. Er is veel aandacht besteedt aan het imago om dat vervolgens door te voeren in de uitingen en webpagina van het bedrijf. In de trend van werving is er vanuit The DISTRIKT  een talent pool opgezet. Hierbij worden mensen met veel potentie uitgenodigd en uitgedaagd. De talenten die daarvoor in aanmerking kwamen, zijn nog steeds groeiende binnen het bedrijf.

Resultaten

Als resultaat van de verandering van de website heeft Antoinette Vertommen (Manager HRM) een verandering gezien. Er komen niet enkel meer sollicitaties binnen, maar de sollicitaties die binnen komen zijn kwalitatief ook nog een beter geworden. Bij GAC merken ze dat meer sollicitanten worden uitgenodigd voor een eerste gesprek. Daarnaast is de hoeveelheid traffic op de website aanzienlijk toegenomen en vooral wanneer men uitingingen op Social Media plaatst.

“Zelfs in de huidige gespannen arbeidsmarkt slagen we erin meer kandidaten te krijgen. Via onze “Werkenbij Website” hebben we een continue stroom aan geïnteresseerden. De kostenreductie voor werving en selectie bedraagt zeker 60% ten opzichte van het inzetten van de traditionele recruitmentbureaus. Een bijkomend effect is dat we een versnelling hebben gekregen in onze naambekendheid. Hierbij heeft The DISTRIKT een belangrijke rol gespeeld.”

Antoinette Vertommen- GAC