Neem contact op

Interduct

Referentie case

Interduct

Interduct

Aangenaam wonen, aangenaam werken en aangenaam leren. Dit zijn punten waar Interduct voor staat. Iedereen heeft recht op een gezonde, comfortabele en energiezuinig binnenklimaat. De luchtkwaliteit van een leefomgeving is een belangrijke factor bij het ervaren van een juiste comfort. De systemen van Interduct zorgen voor de benodigde ventilatie en luchtreiniging, waardoor er een gezond binnenklimaat ontstaat.

Doel

Beginnen vanaf nul. Dat is het startpunt voor Interduct geweest. Daarvoor zijn ze begonnen met het bouwen van een website. The DISTRIKT is een uitweg geweest waarbij Interduct goed heeft gekeken naar de functionaliteiten van een webpagina en de boodschap die men wil overbrengen op de bezoekers. Daarbij is er gekeken welke waarden men kon toevoegen voor de eindgebruiker.

Uitvoering

Met de hulp van The DISTRIKT zijn er manieren gevonden om een duidelijke boodschap naar de eindgebruiker uit te stralen. Door het toevoegen van toegevoegde waarde wordt men bewust van de voordelen van de diensten van Interduct. De website van Interduct heeft hiervoor een transformatie ondergaan. De site wordt continue geoptimaliseerd en er wordt intensief gebruik gemaakt van SEO en SEA om de online doelstellingen van Interduct te behalen.

Resultaten

Op de website wordt het bedrijf nu duidelijk geprofileerd en worden de diensten duidelijk weergegeven. Ook is de naambekendheid toegenomen. “Eerst moesten wij contact opnemen met opdrachtgevers, (aannemers, woningcorporaties, VVE’s, bedrijven en particulieren), maar nu nemen zij juist contact op met ons”. Er is echter nog een lange weg te gaan om een echte breinpositie bij de consument te verkrijgen. In de toekomst hoopt Interduct dat de consument zelf de vraag stelt op welke manier zij het gezondst kunnen leven in hun leefomgeving en dat zij ook weten waar ze dan moeten zijn voor het ontwerp en de installatie van een dusdanig systeem.

Met de metingen die The DISTRIKT uitvoert is het goed te zien of een bedrijf goed op weg is. Hierbij krijgt een bedrijf inzicht in de verschillende resultaten in een bepaalde periode. Dit maakt veel feiten inzichtelijk. Zijn we op de goede weg? Kunnen wij ons doel op deze manier behalen? Hoe reageren de consumenten op bepaalde acties? Dat zijn belangrijke zaken bij het behalen van succes.

 

 

“Jong, fris, inspirerend, energiek en inhoudelijk, dat zijn de woorden die in mijn hoofd opkomen als ik aan The DISTRIKT denk. Wij merken gedurende de hele samenwerking dat jullie echt experts zijn in jullie vakgebied.”

Tim Swinkels, Ivo Hanssen – Interduct