NULL
+31402095090 sales en, Dutch +31407602060 technical support en, Dutch

Content marketing strategie

Impact maken met sterke verhalen

We hebben allemaal wel een verhaal te vertellen. Een verhaal waarvan we willen dat iedereen ‘m hoort. En onthoudt. Maar je verhaal kan nog zó legendarisch zijn. Zonder doordacht plan blijven resultaten gegarandeerd achter. First things first, dus. Zet een klapper van een content strategie op. Want als je een huis bouwt, begin je toch ook met een fundering?

Een content marketing strategie...
  • Brengt structuur aan in de manier waarop jij je als bedrijf profileert
  • Geeft inzicht in de behoeften van je doelgroep
  • Laat de content per fase van de customer journey zien
  • Vertaalt jouw producten en diensten naar alle online kanalen
  • Bevat een contentkalender voor een compleet jaar (of langer)
Content marketing strategie | The DISTRIKT

Waarom heb ik een content marketing strategie nodig?

Als je een verhaal vertelt, begin je niet in het midden. Toch? Je wilt het ijzer smeden wanneer het heet is. Zodat je doelgroep aan je lippen hangt. Je op het netvlies gebrand heeft staan. En het belangrijkste: actie onderneemt. Vinden, binden, activeren. Dat begint allemaal bij een slim en doordacht plan. En dat is – jawel – jouw content strategie. Een krachtige basis van je content marketing.

Content marketing strategie | The DISTRIKT

De basis van je content marketing strategie

Een content marketing strategie hoeft geen compleet boekwerk te zijn. Liever niet zelfs. Het is een compacte gids die jou aan de hand meeneemt in de wondere wereld van content marketing. In deze strategie komen de volgende onderdelen aan bod:

  • Een business case
  • De positionering
  • De customer journey
  • Alle kanalen die je in gaat zetten

De weg naar een succesvolle content marketing strategie

Er zijn al veel mooie verhalen verteld. Weten we. De uitdaging is om daar met kop en schouders bovenuit te steken. Wij weten hoe. Kom maar door met dat stappenplan.

4. Optimaliseren

De beste zijn is één. De beste blijven is toch echt iets anders. Zodra je content is geplaatst, kun je niet zomaar achteroverleunen. Daarom blijven wij content creëren en optimaliseren. Samen met of voor jou. Eén ding is zeker: jij bent en blijft de beste.

4. Optimaliseren

De beste zijn is één. De beste blijven is toch echt iets anders. Zodra je content is geplaatst, kun je niet zomaar achteroverleunen. Daarom blijven wij content creëren en optimaliseren. Samen met of voor jou. Eén ding is zeker: jij bent en blijft de beste.

4. Optimaliseren

De beste zijn is één. De beste blijven is toch echt iets anders. Zodra je content is geplaatst, kun je niet zomaar achteroverleunen. Daarom blijven wij content creëren en optimaliseren. Samen met of voor jou. Eén ding is zeker: jij bent en blijft de beste.

4. Optimaliseren

De beste zijn is één. De beste blijven is toch echt iets anders. Zodra je content is geplaatst, kun je niet zomaar achteroverleunen. Daarom blijven wij content creëren en optimaliseren. Samen met of voor jou. Eén ding is zeker: jij bent en blijft de beste.

Succesverhalen over content marketing strategieën

Wie ben je?
Are you in?

Top. We zijn slechts een mailtje of belletje van je verwijderd. Jou optimaal zichtbaar maken? Dat doen we samen. Zie je dat ook wel zitten? Kom dan eens langs voor een bakkie koffie!

Kelly Jaspers
Eigenaar & online strateeg
Kelly | The DISTRIKT
Zij gingen je voor:
Gratis kennismaking inplannen?