Kennismaken
Research / Data / Insights

Conversie optimalisatie

Haal meer rendement uit je bezoekers

Optimaliseer je website.

Even in gewone mensentaal. Stel, je hebt 1.000 bezoekers per maand op jouw website en van die bezoekers vragen 10 mensen een offerte aan. Dan spreek je over een conversie ratio van 1%. Met conversie optimalisatie gaan we aan de slag om dit percentage te verhogen.

De weg naar het uiteindelijke doel kan voor een website bezoeker complex zijn. Bezoekers willen namelijk veel informatie om weloverwogen beslissingen te maken en kunnen op elk moment afhaken. Je dient ze te begeleiden tijdens deze reis. Het optimaliseren van deze reis wordt ook wel conversie optimalisatie genoemd. Met als doel: het verkopen van meer producten, het genereren van meer leads en het ontvangen van meer contactformulieren.

Je kunt daarbij denken aan design aanpassingen, tekstuele aanpassingen en zelfs technische aanpassingen. Conversie optimalisatie gaat over het verbeteren van je website. The DISTRIKT pakt dit dan ook grondig aan door onderstaande elementen te analyseren en te verbeteren. Het uitgangspunt hierin is altijd data. Daarom verzamelen we zoveel mogelijk input, zodat we aannames kunnen doen op basis van feiten in plaats van onderbuikgevoel. De volgende stap is om deze data te transformeren in waardevolle inzichten. Inzichten die we vervolgens implementeren en opnieuw testen. Net zolang tot het gewenste resultaat bereikt is.

Welke elementen pakken we aan:

De voordelen

van conversie optimalisatie
  • Rendement bezoekers verhogen
  • Tevreden bezoekers
  • Verhogen klant loyaliteit
Daag jij ons uit?

Benieuwd wat conversie optimalisatie voor jouw organisatie kan betekenen? Samen komen we tot een optimaal resultaat.

Neem contact op
Meer informatie over conversie optimalisatie?
Wij bellen jou.