Woorden op papier zetten. Dat kan iedereen. Maar ervoor zorgen dat die worden raken, tot actie aanzetten en indruk maken? Da’s andere koek. Copywriting wordt zeer onderschat. Volkomen onterecht, als je het ons vraagt. Met een toetsenbord in de aanslag verkoop je namelijk. Je raakt mensen. Overtuigt en emotioneert ze. Dat is wat je wil. Want jouw product of dienst verkoopt – in de meeste gevallen – zichzelf niet. Onze copywriters weten wél hoe ze met woorden zorgen voor meer verkopen. Laat je teksten daarom aan ons over. Als je durft.
Ondersteunt de (commerciële) doelen van je organisatie
Verhoogt betrokkenheid en het conversiepercentage
Is dé manier om je authentieke verhaal te vertellen
Copywriting bureau
Copywriting. Ook wel het bedenken en schrijven van content. Aan welke content je dan moet denken? Think big or go home. Van compleet whitepaper tot tot korte social post. En van in depth blog tot overzichtelijke landingspagina. You name it; wij doen het. Ons copywriting bureau zit vol creatieve breinen die teksten zo vanuit hun mouw op het (digitale) papier schudden. Informeel met een 😉, formeel met vaktermen. We begrijpen dat content schrijven vaak tijdrovend én lang niet voor iedereen weggelegd is. Geen zorgen: onze copywriters hebben er wél kaas van gegeten. Zij hebben jaren ervaring in het schrijven en redigeren van hoogwaardige content. Dus. Heb jij geen tijd of inspiratie voor copywriting? Wij wel. Laat je teksten aan ons over.
Tips voor goede copywriting
Tips voor geweldige copywriting? Meer schrijven, meer oefenen. En dan nog wat handvaten:
Schrijf kort en krachtig. Niemand zit te wachten op langdradige zinnen.
Smijt niet te veel met zoekwoorden. Yes, we love SEO maar het moet wel leuk blijven.
Tussenkoppen, witregels en opsommingstekens. Gebruik ze! Maar niet te veel, hè?
Wissel je tekst af met vragen. het resultaat? Mensen blijven geboeid lezen.
Schrijf zoals je praat. Behalve als je Mark Rutte heet.
Onze weg naar succesvolle copywriting
We verdrinken (bijna) in de zee die copy heet. Social post hier, landingspagina daar. De uitdaging? Daar met kop en schouders bovenuit steken. Hoe? We nemen je mee in onze road to success.
1. Analyseren
Van random teksten de wereld inschieten, wordt niemand blij. We starten daarom elk traject met een strategische sessie. Hierin nemen we zoal je missie, doelen, doelgroep en concurrenten onder de loep.
2. Strategie
Natuurlijk wil jij de top van de zoekresultaten bereiken. Wij ook. En daarom zetten we een actieplan op. Inclusief uitgebreid zoekwoordenonderzoek, onderwerpen, benodigde content én media. En door!
3. Schrijven
De onderwerpen staan. Pennetje in de hand en gaan met die banaan! Onze copywriters zetten ijzersterke teksten voor jou op het (digitale) papier. Natuurlijk inclusief het juiste beeldmateriaal.
4. Monitoren
We houden je tussentijds op de hoogte van alle vorderingen en maandelijks hebben we een meeting. Tijdens dit gesprek bekijken we welke teksten het beste scoren. Ook laten we zien waar (meer) focus nodig is.
5. Optimaliseren
De beste blijven is één. De beste blijven is een vak apart. Zodra je teksten zijn geplaatst, kun je niet zomaar achteroverleunen. Daarom blijven wij content creëren én optimaliseren. Samen met of voor jou.
5. Optimaliseren
De beste blijven is één. De beste blijven is een vak apart. Zodra je teksten zijn geplaatst, kun je niet zomaar achteroverleunen. Daarom blijven wij content creëren én optimaliseren. Samen met of voor jou.
5. Optimaliseren
De beste blijven is één. De beste blijven is een vak apart. Zodra je teksten zijn geplaatst, kun je niet zomaar achteroverleunen. Daarom blijven wij content creëren én optimaliseren. Samen met of voor jou.
5. Optimaliseren
De beste blijven is één. De beste blijven is een vak apart. Zodra je teksten zijn geplaatst, kun je niet zomaar achteroverleunen. Daarom blijven wij content creëren én optimaliseren. Samen met of voor jou.
5. Optimaliseren
De beste blijven is één. De beste blijven is een vak apart. Zodra je teksten zijn geplaatst, kun je niet zomaar achteroverleunen. Daarom blijven wij content creëren én optimaliseren. Samen met of voor jou.
5. Optimaliseren
De beste blijven is één. De beste blijven is een vak apart. Zodra je teksten zijn geplaatst, kun je niet zomaar achteroverleunen. Daarom blijven wij content creëren én optimaliseren. Samen met of voor jou.
Wij ook. Graag helpen we je verder op het gebied van copywriting. We ontwikkelen de juiste strategie, behalen doelstellingen en jagen samen jouw dromen na. Ons wel bellen, dus. Of mailen natuurlijk.
Kelly Jaspers
Eigenaar & online strateeg
Where copywriting meets SEO
Copywriting en SEO gaan hand in hand. Want je kunt nog zo’n geweldige teksten schrijven. Als onze grote vriend Google ze niet vindt, heb je er nog niks aan. Daarom starten wij elk copywriting traject met een uitgebreid zoekwoordenonderzoek. Hieruit komen de beste zoekwoorden en onderwerpen waar we op gaan focussen. Door deze zoekwoorden op de juiste manier te verwerken in je teksten, wordt je website beter vindbaar voor je doelgroep. Als je content SEO-proof én relevant is, beloont Google je met een plekje hoog in de zoekresultaten. En dat is precies de plek waar je wil, nee, moet staan.
Nóg meer voordelen van goede copywriting
Met steengoede teksten word je een autoriteit in je vakgebied. Want hoe meer kwalitatieve teksten je deelt; hoe meer mensen je bedrijf leren kennen én gaan vertrouwen. En da’s waardevol. Want met teksten die indruk maken, trek je leads aan. Als een magneet. En uit die leads komen dan weer conversies. Snap je het nog? Het vraagt misschien om een lange adem. Maar dat is het dubbel en dwars waard. Schrijf jij interessante teksten? En speel je in op de behoefte van je doelgroep? Des te groter de kans dat ze terugkomen. En zo tover je bezoekers niet alleen om tot leads. Ook tot ambassadeurs.