Bereken jouw voordeel ten opzichte van traditionele recruitment
Voer het aantal vacatures en gemiddelde bruto maandsalaris per werknemer in om jouw voordeel te berekenen.
Veel bedrijven (± 50%) van de bedrijven kampt tegenwoordig met personeelstekort. Dit is mede te wijten aan het feit dat werving via de traditionele kanalen steeds duurder wordt. Voor het werven van nieuw talent vragen werving- en selectiebureaus vaak een fee van 25% van het eerste jaarsalaris van de kandidaat! Deze kosten zijn, naar onze mening, niet meer van deze tijd. De oplossing is Employer Branding.
Wij pakken het graag anders en strategischer aan. Employer Branding start met een analyse wat jij als werkgever hebt te bieden voor jou toekomstige personeel. Dit wordt vervolgens vertaald in een werkenbij-uwbedrijf.nl website.
Een website zonder bezoekers is als een handschoen zonder hand. Door middel van het inzetten van de juiste online instrumenten, zorgen we ervoor dat de juiste potentiële medewerkers worden aangetrokken. Daarna dient de website het werk te doen.
Wij helpen jou graag met het vinden van het juiste personeel. Er zijn diverse mogelijkheden. Benieuwd?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Voer het aantal vacatures en gemiddelde bruto maandsalaris per werknemer in om jouw voordeel te berekenen.
Antoinette Vertommen | HR-manager GAC
Antoinette geeft aan dat de bezoeken op de website significant zijn gestegen en dat de uitnodigingsratio van de sollicitaties omhoog is gegaan. Het is voor bedrijven belangrijk om de juiste personen naar vacatures te trekken. Hierbij is het belangrijk om als bedrijf de juiste uitingen te doen.
“Ik merk dat de naamsbekendheid is toegenomen en dat we steeds meer traffic op de site krijgen.”
Hogere bezoekersaantallen, betere naamsbekendheid en een groep medewerkers die actief meedenken over het Employer Branding proces. Dit zijn factoren die een Employer Branding traject van The DISTRIKT met zich meebrengt.
baanzoekers orienteren op Google
zoekt vacatures via social media
werkzoekenden hebben een online profiel
sollicitanten oriënteren op de recruitment website