Neem contact op
Neem contact op

Jouw doelen

Wat wil je bereiken?

Goals
01

Het formuleren van een juiste online marketing strategie begint bij het formuleren van doelstellingen (doelen). Wat zijn jouw doelen? Wat wil jij online bereiken? Ben je op de hoogte van wat er online allemaal mogelijk is? Vanuit deze vragen wordt er een effectieve en gerichte strategie bepaald. Deze strategie is natuurlijk niet in het beton gegoten, de online wereld verandert snel en het is daarom belangrijk om alert te zijn op trends en ontwikkelingen op het internet. Wij houden de trends en ontwikkelingen voor jou in de gaten en zorgen dat de strategie up-to-date blijft.

Strategie bepalen doen we samen!

Om tot een juiste online marketing strategie te komen, nodigen wij jou graag uit bij The DISTRIKT. Zo kunnen wij samen met jou tot de juiste strategie komen. Benieuwd naar onze werkwijze? Neem dan vrijblijvend contact op.

Contact

Jouw doelen | The DISTRIKT

Leadgeneratie

Het genereren van leads door middel van online marketing is een van de meest gekozen doelen, maar er is meer...
Meer weten?
Jouw doelen | The DISTRIKT

Merkbekendheid

Het vergroten van je merkbekendheid kan ook helpen jouw doelstellingen te realiseren. Zorg dat de doelgroep je kent!
Meer weten?
Jouw doelen | The DISTRIKT

Up sell/
Cross sell

Bij online marketing wordt er vaak gedacht aan nieuwe klanten, maar heb je alles uit je huidige klantenbestand gehaald?
Meer weten?
Jouw doelen | Werving en selectie

Werving en Selectie

Is jouw organisatie in staat mee te groeien op het online succes dat we gaan boeken? Een vaak vergeten vraag, maar erg belangrijk.
Meer weten?
Meer inzicht en kennis trainingen | Jouw doelen

Meer inzicht en kennis

Hoe verloopt de online customer journey van jouw doelgroep? Waar zijn contactpunten en hoe kunnen we deze beïnvloeden?
Meer weten?
Efficiënte kosten besparing | Jouw doelen

Efficiëntie Kosten Besparing

Waarom nog traditionele en niet meetbare offline reclame inzetten als het online (meetbaar) ook veel goedkoper kan?
Meer weten?