Leadgeneratie

Jouw doelen

Goals
01

Wil jij af van het zaagtandeffect waarin je pieken en dalen hebt? Hoe kom jij momenteel aan je nieuwe leads of verkopen? En zijn dit kwalitatief goede leads? Kan dit beter, makkelijker en moderner? Wij hebben het antwoord!

The Customer Journey is veranderd

Customer Journey

Leadgeneratie

Wat zijn leads?

Leadgeneratie is anno 2017 het meest gestelde doel en houdt eigenlijk simpelweg in; het werven van nieuwe klanten. Een lead is een potentiële klant welke interesse heeft in jouw product of dienst. Online marketing biedt talloze middelen en strategieën om jouw doelen te behalen, maar je moet het wel op de juiste manier inzetten. Door middel van online marketing ga jij ervoor zorgen dat de lead niet meer om jouw bedrijf heen kan en daadwerkelijk contact opneemt.

 

02
03

Wat kun je verwachten, wat levert het op?

Kwalitatieve leads

Hoe wij ervoor gaan zorgen dat jij kwalitatief goede leads binnenhaalt? Dit doen wij door de klant aan het begin van de customer journey te motiveren en de online en offline uitstraling van jouw bedrijf duidelijk te beschrijven.

  • Wij maken de lead zogenoemd ‘warm’ en verhogen hiermee de verkoopkans. Waar jij eerst een verkoopkans had van 5 op 10, gaan wij ervoor zorgen dat dit 7 op 10 wordt. Puur door de klant zo goed mogelijk te informeren via het internet.

Het uiteindelijk doel van leadgeneratie is de conversieoptimalisatie van omzet en natuurlijk winst. Dit geldt zowel voor B2B als B2C.

04

Aan de hand van jouw doelen kunnen wij een op maat gemaakte strategie samenstellen tijdens een strategische sessie.