Kennismaken
Nieuws 01/04/2020 5 min. leestijd

Marketing tijdens het Corona tijdperk [gratis download]

COVID-19, oftewel Corona heeft ons in de greep. In tijden van crisis is het moeilijk om te bepalen waar je de focus op gaat leggen en op welke zaken je de rem zet. Er zijn bedrijven die ervoor kiezen om te stoppen met mediacampagnes. Een zeer slechte keuze blijkt uit onderzoek. Maar waarom is het zo’n slechte keuze? Hoe pak je marketing dan aan in de Corona tijd? Hoe blijf je verkopen? Hoe zorg je ervoor dat klanten je niet vergeten? Wij helpen je.

Investeer in content

Dit is hét moment om te investeren in content. De tijd die mensen nu aan media besteden is ongekend en er is waarschijnlijk meer ruimte dan ooit binnen je bedrijf om te aan de slag te gaan met content. Speel in op de actualiteit door bijvoorbeeld te adverteren met je veelgestelde vragen. Je klant krijgt snel antwoord op zijn of haar vraag en komt in aanraking met jouw merk. Ben wel voorzichtig met het inspelen op de Coronacrisis. Je wilt niet dat mensen je zien als profiteur. Professionele creatievelingen helpen je met het opzetten van goede content en maken het ook nog eens online vind- en deelbaar.

Word Corona de baas

De Coronacrisis duurt niet voor altijd, maar op dit moment heeft het effect op je bedrijf. We schreven een whitepaper waarin staat wat je nù doet om nù met je kop boven water te blijven. Broodnodige tips en onderbouwde adviezen (wel lekker kort, zoals je van ons gewend bent) waar je wat aan hebt.

  • Hoe consumentengedrag tijdens een crisis verandert en hoe je hierop in speelt
  • Wat de effecten zijn als je stopt of juist doorgaat met marketing
  • 10 tips om de Coronacrisis te tackelen

Download het whitepaper!
Vul je gegevens in en ontvang ‘m binnen drie tellen in je mailbox

 

Terug
Stel een vraag
Omhoog