Kennismaken
Nieuws 01/04/2020 5 min. leestijd

Whitepaper: marketing tijdens het corona tijdperk [gratis download]

COVID-19, oftewel het coronavirus heeft ons in de greep. In tijden van crisis is het moeilijk om te bepalen waar je de focus op gaat leggen en op welke zaken je de rem zet. Bovendien zijn er bedrijven die ervoor kiezen om te stoppen met mediacampagnes. Een zeer slechte keuze blijkt uit onderzoek. Maar waarom is het zo’n slechte keuze? Hoe pak je de marketing dan aan, zodat klanten je niet vergeten? Op welke manier blijf je verkopen? In onze whitepaper over marketing vind je alles wat je moet weten.

Investeer in content

Dit is hét moment om te investeren in content. De tijd die mensen nu aan media besteden is ongekend. Daardoor is er waarschijnlijk meer ruimte binnen je bedrijf om aan de slag te gaan met content. Speel in op de actualiteit door bijvoorbeeld te adverteren met je veelgestelde vragen. Je klant krijgt snel antwoord op zijn of haar vraag en komt in aanraking met jouw merk. Wees wel voorzichtig met de combinatie corona en marketing. Je wilt niet dat mensen je zien als profiteur. Professionele creatievelingen helpen je met het opzetten van goede content en maken het ook nog eens online vind- en deelbaar.

Word corona de baas met onze whitepaper marketing

De coronacrisis duurt niet voor altijd, maar op dit moment heeft het effect op je bedrijf. We schreven daarom een whitepaper over marketing tijdens corona. Met broodnodige tips en onderbouwde adviezen (wel lekker kort, zoals je van ons gewend bent) waar je wat aan hebt.

De marketing whitepaper is gratis te downloaden. Je leest:

  • Hoe consumentengedrag tijdens een crisis verandert en hoe je hierop inspeelt
  • Wat de effecten zijn als je stopt of juist doorgaat met marketing
  • 10 tips om de coronacrisis te tackelen
Download het marketing whitepaper!
Vul je gegevens in en ontvang 'm binnen 3 tellen in je mailbox.
Terug
Stel een vraag
Omhoog