NULL
+31402095090 sales en, Dutch +31407602060 technical support en, Dutch

Adverteren op LinkedIn

Sterke leads, netwerken en nieuw personeel werven

Adverteren op LinkedIn? Een héél goed idee. LinkedIn is een topkanaal voor de zakelijke markt. Sterker nog, het kanaal is verantwoordelijk voor meer dan 50% van het sociale verkeer op B2B websites en blogs. Dus, waar wacht je nog op? Vanaf € 10,- euro per dag zet jij een knallende advertentie online en sleep je die felbegeerde lead in de wacht. Benieuwd hoe het werkt? We nemen je mee.

LinkedIn ads...
  • Is handig om uitgebreid te targetten op bijvoorbeeld functie of branche
  • Focust op een specifieke markt, daaruit komen sterke leads
  • Brengt jou in contact met een grote groep professionals (5 miljoen in NL)
  • Is ideaal voor zowel de B2B markt als personeelswerving
Adverteren op LinkedIn | The DISTRIKT

Targeting binnen LinkedIn Ads

LinkedIn biedt interessante mogelijkheden om jouw doelgroep te bereiken. Je target zéér specifiek op zakelijke criteria als branche, functie, aantal jaren ervaring, bedrijfsgrootte, regio of bedrijfsnaam. Het is zelfs mogelijk een combinatie te maken als ‘directeuren’ in ‘Noord-Brabant’ werkzaam in ‘industrie X’. Liever een eigen klantlijst uploaden? Ook dat is mogelijk. Wat dacht je van een lijst organisaties die klant is bij de concurrent? Zet een goede advertentie online en eens kijken wie de overstap gaat maken.

Adverteren op LinkedIn | The DISTRIKT

De kosten van LinkedIn adverteren

Adverteren via LinkedIn is een stukje duurder dan op andere kanalen als Facebook en Pinterest. Een advertentie zet je op vanaf € 10,- per dag. Toch liggen de kosten in verhouding. Op LinkedIn richt je je namelijk op B2B leads. Een klant uit LinkedIn heeft dus vaak een hogere klantwaarde dan een B2C klant die bijvoorbeeld uit Facebook komt.

Adverteren op LinkedIn | The DISTRIKT

Leads binnenhalen via sterke advertenties

Een mooie functionaliteit van LinkedIn is de manier van leadgeneratie. Binnen het kanaal is al data van jouw doelgroep aanwezig. Zoals naam, bedrijfsnaam en e-mailadres. Stel dat jij een advertentie maakt met daarin de mogelijkheid om een aanvraag te doen, is dit al binnen twee klikken mogelijk. De gewenste gegevens van je doelgroep zijn namelijk al ingevuld! Het resultaat? Een lage drempel om gegevens achter te lagen en daadwerkelijk die aanvraag te doen.

De weg naar succesvol adverteren via LinkedIn

Er leiden meerdere wegen naar Rome. Dat geldt ook voor adverteren via LinkedIn. Gelukkig hebben wij een complete GPS in ons hoofd. En weten wij welke afslag je het beste kunt nemen.

4. Optimaliseren

We blijven campagnes verbeteren. Dat doen we door het checken de benchmarks, A/B tests en een hoge conversie versus lage CPC. Daarnaast komen we keer op keer met toffe ideeën op basis van trends, data en best practices.

4. Optimaliseren

We blijven campagnes verbeteren. Dat doen we door het checken de benchmarks, A/B tests en een hoge conversie versus lage CPC. Daarnaast komen we keer op keer met toffe ideeën op basis van trends, data en best practices.

4. Optimaliseren

We blijven campagnes verbeteren. Dat doen we door het checken de benchmarks, A/B tests en een hoge conversie versus lage CPC. Daarnaast komen we keer op keer met toffe ideeën op basis van trends, data en best practices.

4. Optimaliseren

We blijven campagnes verbeteren. Dat doen we door het checken de benchmarks, A/B tests en een hoge conversie versus lage CPC. Daarnaast komen we keer op keer met toffe ideeën op basis van trends, data en best practices.

Zij gingen je voor:

Succesverhalen over adverteren via LinkedIn

Wie ben je?
Are you in?

Mooi. Ons wel bellen. Of mailen natuurlijk. Graag helpen we je verder op het gebied van LinkedIn adverteren. We ontwikkelen de juiste strategie, behalen doestellingen en jagen samen jouw dromen na.

Kelly Jaspers
Eigenaar & online strateeg
Kelly | The DISTRIKT
Gratis kennismaking inplannen?