+31402095090 sales en, Dutch +31407602060 technical support en, Dutch

Email marketing

Wij maken mooie e-mails die werken. Punt.

Email marketing. Hét krachtigste online marketingkanaal. Als je het goed inzet, tenminste. Het heeft namelijk oneindig veel mogelijkheden. Helaas wordt de kracht van e-mail nog vaak onderschat. Veel bedrijven versturen uitsluitend nieuwsbrieven. Zonder resultaten te meten of vervolgmails te sturen, dus. Een gemiste kans. Wil jij deze kans wél met beide handen aangrijpen?

Email marketing...
  • Zorgt voor nieuwe én terugkerende websitebezoekers
  • Is kostenefficiënt en rendabel
  • Creëert persoonlijk en relevant contact
  • Versterkt de relatie met je (potentiële) klanten
E-mail marketing bureau | The DISTRIKT

Wat is email marketing?

Email marketing is een vorm van direct marketing. Dit betekent dat je gericht je doelgroep bereikt. Het is bovendien een laagdrempelige manier voor persoonlijk contact. Bestaande relaties of nieuwe contacten? Maakt niet uit. De kracht van email marketing ligt namelijk in segmentatie en personalisatie. Geen bulk-mailing, maar relevante content voor de ontvanger. Nieuwe klanten maken kennis met je bedrijf. En bestaande relaties? Die relatie versterk je met de juiste e-mails op het juiste moment.

E-mail marketing | The DISTRIKT

De kracht van email marketing

Marketinginspanningen worden keer op keer bepaald aan de hand van effectiviteit en de ROI. Dit geldt niet anders voor email marketing. Met een ROI van 3800%(!) is dit de koning van alle marketingkanalen. Wat deze ROI inhoudt? Voor elke euro die je investeert, krijg je er 38 terug. Ka-ching! Dat is niet alles trouwens. Wist je dat 85% van de Nederlandse bevolking is ingeschreven voor minstens één nieuwsbrief? En 91% van de mensen dagelijks zijn of haar mail checkt? Kansen genoeg.

De weg naar succesvolle email marketing

Wil jij inspelen op het gevoel van je doelgroep? Interactie creëren? Verschillende doelgroepen onderscheiden? En meer omzet binnenharken? Hell yeah. Ons e-mail marketing bureau helpt je. En dat doen we zó.

8. Evalueren

Tijdens het email marketing traject houden we je continu op de hoogte van de behaalde resultaten. Dit doen we door middel van wekelijkse updates en maandelijkse rapportages. Zo ben én blijf je altijd op de hoogte.

8. Evalueren

Tijdens het email marketing traject houden we je continu op de hoogte van de behaalde resultaten. Dit doen we door middel van wekelijkse updates en maandelijkse rapportages. Zo ben én blijf je altijd op de hoogte.

8. Evalueren

Tijdens het email marketing traject houden we je continu op de hoogte van de behaalde resultaten. Dit doen we door middel van wekelijkse updates en maandelijkse rapportages. Zo ben én blijf je altijd op de hoogte.

8. Evalueren

Tijdens het email marketing traject houden we je continu op de hoogte van de behaalde resultaten. Dit doen we door middel van wekelijkse updates en maandelijkse rapportages. Zo ben én blijf je altijd op de hoogte.

8. Evalueren

Tijdens het email marketing traject houden we je continu op de hoogte van de behaalde resultaten. Dit doen we door middel van wekelijkse updates en maandelijkse rapportages. Zo ben én blijf je altijd op de hoogte.

8. Evalueren

Tijdens het email marketing traject houden we je continu op de hoogte van de behaalde resultaten. Dit doen we door middel van wekelijkse updates en maandelijkse rapportages. Zo ben én blijf je altijd op de hoogte.

8. Evalueren

Tijdens het email marketing traject houden we je continu op de hoogte van de behaalde resultaten. Dit doen we door middel van wekelijkse updates en maandelijkse rapportages. Zo ben én blijf je altijd op de hoogte.

8. Evalueren

Tijdens het email marketing traject houden we je continu op de hoogte van de behaalde resultaten. Dit doen we door middel van wekelijkse updates en maandelijkse rapportages. Zo ben én blijf je altijd op de hoogte.

Succesverhalen over email marketing

Are you in?

Mooi. Ons wel bellen. Of mailen natuurlijk. Graag helpen we je verder op het gebied van e-mail marketing. We ontwikkelen de juiste strategie, behalen doelstellingen en jagen samen jouw dromen na.

Kelly Jaspers
Eigenaar & online strateeg
Kelly | The DISTRIKT

De basics van sterke email marketing

Onze ervaring leert dat email marketing ontzettend goed werkt. Mits het juist is ingestoken, tenminste. De meerwaarde van een nieuwsbrief? Relevante branding voor je merk. Meetbaarheid. En kwalitatief goede content delen. Maar er zijn wél een aantal basics die je in je achterhoofd moet houden. Allereerst: bedenk een goede onderwerpregel. Eentje die uitnodigt en verleidt. Prikkel de nieuwsgierigheid, geef de urgentie van je bericht aan, biedt meerwaarde of speel in op emotie met gevoelswoorden en leestekens.

Een ander belangrijk punt wat veel bedrijven nog fout doen: zet de belangrijkste info linksboven. Daar beginnen we namelijk met lezen (hallo westers schrift). Zorg daarbij voor korte maar krachtige teksten. Uit onderzoek blijkt dat mensen regelmatig op een CTA knop in nieuwsbrieven klikken. Let’s go dus: zet duidelijke CTA’s in je nieuwsbrief. Maar overdrijf niet. Kwaliteit boven kwantiteit. Last but not least: zorg voor een goede verhouding van afbeeldingen en tekst. Geen afbeeldingen? Dat is een no-go.

Zij gingen je voor: