Kijk dát zijn nog eens cijfers
Resultaten na na vier maanden campagne voeren
Dit is Berckelbosch
Aan de rand van het Eindhovense stadscentrum ligt hét nieuwe tuindorp Berckelbosch. Je vindt hier prachtige, hoogwaardige koopwoningen in jaren 30 stijl. Gasloos én groen. En een bijzondere ligging heeft Berckelbosch zeker. Pal aan de groene zone en binnen 10 minuutjes in hartje centrum. Of juist op de snelweg. The best of all worlds.
De doelstellingen
Stadswijk Berckelbosch is ontwikkeld door Ballast Nedam Development. Een prachtig project dat inspeelt op de vraag én behoefte van nu. Wonen in een duurzaam huis, midden in het groen. En dan niet in the middle of nowhere. Juist dicht bij het bruisende centrum. Die wens gaat voor een aantal mensen in vervulling. Maar ja, dan moeten die toekomstige bewoners wel weten van het bestaan van deze woningen. En dat gaat niet vanzelf…
Onze aanpak
Wat is essentieel voor het verkopen van huizen? Juist, ze onder de aandacht brengen. Maar wie willen precies we aanspreken? Op welke (social) kanalen zijn deze mensen te vinden? En het belangrijkste: hoe trekken we twijfelende kopers over de streep? Wij gingen op zoek naar het antwoord op deze vragen en zetten op basis daarvan een aantal sterke advertenties op.
Aan de slag
Allemaal leuk en aardig, die advertenties… Maar uiteindelijk willen we meer bezoekers naar de website trekken. Om bijvoorbeeld een woninginschrijving te doen, contact op te nemen doen of om zich in te schrijven voor de nieuwsbrief. Dus gingen wij aan de slag met unieke content – in beeld en tekst dus – voor elk kanaal en passend bij de doelgroep. Via Facebook en Instagram brengen we de woningen onder de aandacht bij het brede publiek. De mensen die actief op zoek zijn naar een nieuwe woning, bereiken we via Google advertenties. Op deze manier zien we niemand over het hoofd én zorgen we voor optimale naamsbekendheid.
Klinkt goed. En dan?
Campagnes geactiveerd? Check. Struinen de eerste bezoekers de website af? Dubbel check. Klaar? No way! Ballast Nedam Development bouwt door. En wij dus ook. Aan kick-ass campagnes wel te verstaan. Er wordt continu getest, geanalyseerd én geoptimaliseerd. Alles om die perfecte bewoner naar zijn of haar droomhuis te leiden.