SEA Social media Branding

De mooiste stadswijk van Eindhoven in de spotlights

Succesvolle online campagnes

Kijk dát zijn nog eens cijfers

Resultaten na na vier maanden campagne voeren

12.000+
contactaanvragen via social
115%
stijging in aantal bezoekers
200+
woninginschrijvingen

Dit is Berckelbosch

Aan de rand van het Eindhovense stadscentrum ligt hét nieuwe tuindorp Berckelbosch. Je vindt hier prachtige, hoogwaardige koopwoningen in jaren 30 stijl. Gasloos én groen. En een bijzondere ligging heeft Berckelbosch zeker. Pal aan de groene zone en binnen 10 minuutjes in hartje centrum. Of juist op de snelweg. The best of all worlds. 

De doelstellingen

Stadswijk Berckelbosch is ontwikkeld door Ballast Nedam Development. Een prachtig project dat inspeelt op de vraag én behoefte van nu. Wonen in een duurzaam huis, midden in het groen. En dan niet in the middle of nowhere. Juist dicht bij het bruisende centrum. Die wens gaat voor een aantal mensen in vervulling. Maar ja, dan moeten die toekomstige bewoners wel weten van het bestaan van deze woningen. En dat gaat niet vanzelf…

Alle kennis onder één dak
“Scherpe en goede online campagnes én oog voor persoonlijk contact.”
Michiel Blom
Senior Developer

Onze aanpak

Wat is essentieel voor het verkopen van huizen? Juist, ze onder de aandacht brengen. Maar wie willen precies we aanspreken? Op welke (social) kanalen zijn deze mensen te vinden? En het belangrijkste: hoe trekken we twijfelende kopers over de streep? Wij gingen op zoek naar het antwoord op deze vragen en zetten op basis daarvan een aantal sterke advertenties op.

Via prikkelende campagnes bouwen we naamsbekendheid op voor het unieke project Berckelbosch. Het resultaat? Meer bezoekers op de website én in de huizen. En we blijven alsmaar optimaliseren. Zo toveren wij die bezoekers om tot bewoners!
Michelle van Everdingen
Social Media Specialist

Aan de slag

Allemaal leuk en aardig, die advertenties… Maar uiteindelijk willen we meer bezoekers naar de website trekken. Om bijvoorbeeld een woninginschrijving te doen, contact op te nemen doen of om zich in te schrijven voor de nieuwsbrief. Dus gingen wij aan de slag met unieke content – in beeld en tekst dus – voor elk kanaal en passend bij de doelgroep. Via Facebook en Instagram brengen we de woningen onder de aandacht bij het brede publiek. De mensen die actief op zoek zijn naar een nieuwe woning, bereiken we via Google advertenties. Op deze manier zien we niemand over het hoofd én zorgen we voor optimale naamsbekendheid.

Klinkt goed. En dan?

Campagnes geactiveerd? Check. Struinen de eerste bezoekers de website af? Dubbel check. Klaar? No way! Ballast Nedam Development bouwt door. En wij dus ook. Aan kick-ass campagnes wel te verstaan. Er wordt continu getest, geanalyseerd én geoptimaliseerd. Alles om die perfecte bewoner naar zijn of haar droomhuis te leiden.