NULL
Employer branding

Binnen 1 maand 3 nieuwe teamleden dankzij werkenbij campagne

Werken in de buitenlucht

Bullens Hoveniers | The DISTRIKT
Branche
Groen
Locatie
Knegsel

Dit is Bullens Hoveniers

De buitenruimte wordt steeds meer een natuurlijk verlengde van de woning. En als het weer het toelaat, willen mensen graag buiten tussen het groen ontspannen. Bullens hoveniers speelt daarop in door in de tuin een uitnodigende sfeer te creëren. Dit doen zij door een tuin prachtig vorm te geven vanuit een alles-in-een concept.

Een tekort aan hoveniers

Bijna de helft van de groenvoorzieners in Nederland heeft een tekort aan personeel. Ook Bullens Hoveniers liep rond met dit probleem. Daarom gingen wij voor ze aan de slag. Met een werkenbij campagne genaamd ‘werken in de buitenlucht’. En dus gingen we op pad. Om interviews af te nemen en foto’s te maken. Daarnaast werkten we aan vacaturepagina’s en advertenties op social media én in het lokale huis-aan-huisblad in de Kempen.

“The DISTRIKT communiceert helder en komt afspraken na. We hebben inmiddels drie nieuwe vakmensen aangenomen die meteen op pad kunnen. Daar zijn we heel erg blij mee.”
Joppe van der Horst
Mede-eigenaar

Aan de slag

Niets zo fijn als werken in de buitenlucht. Daar zijn de hoveniers van Bullens het roerend mee eens. Zij werken al jaren met hun neus in de zon (of regen) en vertellen daar graag over. Gewapend met een camera, bezochten wij vier hoveniers. Tijdens het fotograferen kwamen de verhalen al naar boven. Die verhalen toverden we om tot vacaturepagina’s en een werkenbij pagina. Uiteraard met foto’s van die dag om het helemaal af te maken.

Superleuk project! Bullens Hoveniers communiceert net zo snel als wij. Daarnaast gaven ze ons alle vrijheid en vertrouwen om deze campagne vorm te geven en realiseren.
Manon Schepens
Content & SEO Specialist

Advertenties

Tijd om aandacht te vestigen op de vacatures. Allereerst maakten we een advertentie en lieten deze plaatsen in het blad De Uitstraling. Dit populaire huis-aan-huis blad wordt verspreid in het exacte gebied waar Bullens Hoveniers werkzaam is. Precies goed dus! Vervolgens gingen we aan de slag met een Facebookadvertentie. We stelden een doelgroep op, schreven passende teksten, realiseerden aansprekende visuals en zette de campagnes live. Al gauw druppelden de sollicitanten binnen en werden de eerste gesprekken gepland. Uiteindelijk zijn er zelfs twee medewerkers binnen één maand aangenomen.

Gratis kennismaking inplannen?