NULL
Design Development E-mail

Een website waar elke (potentiële) klant moeiteloos de weg vindt

Hét verlengstuk van de salespitch

IGS GeboJagema | Case
Branche
Healthcare, optical & packaging
Locatie
Esp

Dit is IGS GeboJagema

IGS GeboJagema is gespecialiseerd in het realiseren van hoogwaardige spuitgietmatrijzen. Dit zijn ijzeren mallen die worden gebruikt bij het produceren van bijvoorbeeld contactlenzen, insulinepennen en astma-inhalatoren. Een vak waar de nodige technische kennis, slimme innovaties en strenge veiligheidseisen bij komen kijken. IGS heeft het allemaal in huis. Zij combineren de nieuwste technologieën met de hoogste specificaties van materialen. Resultaat? Producten van de allerbeste kwaliteit.

De doelstellingen

IGS bedient een groot aantal markten. Al die markten vragen elk om een specifieke expertise. Maar hoe laat je zien dat je al die expertises in huis hebt? En hoe vertel je dat je 100% zeker bent dat je al die markten kunt helpen? Met een nieuwe website. Eentje die aansluit op de salespitch en waar elke (potentiële) klant moeiteloos de weg vindt. Een uitdaging waar wij onze tanden in hebben gezet.

“In onze markt zijn opportunities enorm groot, maar schaars. Daarom is het zaak voor IGS GeboJagema om continue top-of-mind te zijn bij onze klanten en prospects. Met behulp van de capaciteiten, competenties en enorme drive van The Distrikt is IGS GeboJagema in staat geweest een nieuwe online marketing strategie door te voeren, dat geresulteerd heeft in een groei van meer dan 15% per jaar in omzet.”
Hans Arts
Sales Director | IGS GeboJagema

De aanpak

Vooroplopen, dat is stap één in onze aanpak. Samen met IGS bedachten we een plan de campagne. Op de website moest te zien zijn hoe IGS werkt (stapsgewijs), hoe ze dat doen en wat de meerwaarde is van hun producten. Per markt specifiek. De website dient niet alleen als verlengstuk van de salespitch. Het is een plek waar zowel klanten als prospect antwoord krijgen op al hun vragen.

Alle mailings die we versturen worden gepersonaliseerd. Op die manier krijgen de ontvangers enkel informatie die ook echt interessant voor hen is. Dat resulteert in een hoge lees- en conversieratio!
Joany Beenen
Social Media Marketeer - The DISTRIKT

Een werkenbij website

Hoe meer nieuwe klanten, hoe meer werk er te verzetten is. En dan is uitbreiding van het team nodig! Tijd om de beste kandidaten te vinden. Wij realiseerden een werkenbij website voor IGS. Een plek waar je een kijkje achter de schermen krijgt, ontdekt wat de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn en welke functies er openstaan.

E-mailcampagnes

Beurzen zijn voor IGS ontzettend belangrijk. Dit is dé plek waar contacten gelegd worden. Zonde als die contacten niet opgevolgd worden, toch? Daarom implementeerden wij Spotler. Via deze tool ontvangen contacten een bericht. Wordt die koude lead ineens gloeiend heet ;-). Daarnaast zetten we Spotler in voor algemene e-mailcampagnes. Mailings waarin trends en ontwikkelingen vanuit het vakgebied gedeeld worden met alle geïnteresseerden.

Toekomstplannen

Stilstand is achteruitgang. Dus zijn we volop bezig met een aantal mooie toekomstplannen. Zo werken we op dit moment op consultancy basis voor IGS. We geven alle sales- en accountmanagers advies over social selling. Oftewel: LinkedIn optimaal inzetten en in contact komen met meer prospects en klanten.