NULL
+31402095090 sales en, Dutch +31407602060 technical support en, Dutch

Marketing automation

Boost jouw verkoopproces

Jij wilt dat leads klanten worden en klanten uiteindelijk ambassadeurs van je bedrijf. Toch? Met marketing automation realiseer je dit. Je haalt kwalitatieve leads binnen en verspreidt de juiste boodschap op het juiste moment. Handmatig opvolgen van leads is verleden tijd. Jij benadert potentiële klanten automatisch, gepersonaliseerd én razendsnel.

Met marketing automation...
  • Zet je gepersonaliseerde campagnes op
  • Realiseer je een hoog doorklik- en openpercentage
  • Segmenteer je eenvoudig op basis van expliciet en impliciet gedrag
  • Haal je meer kwalitatieve leads binnen
Marketing automation | The DISTRIKT

Wat is marketing automation?

Dat leggen we je uit. Marketing automation is een geautomatiseerd systeem voor allerlei marketingactiviteiten. Wij werken hiervoor met Spotler. Deze tool automatiseert taken die herhaaldelijk terugkomen. Denk aan e-mailmarketing en het opvolgen van leads. Met marketing automation werk je niet alleen stukken efficiënter, je realiseert ook een gepersonaliseerde klantervaring.

Marketing automation | The DISTRIKT

Spotler

Wij werken dus graag met Spotler. Deze software biedt ontzettend veel mogelijkheden op het gebied van marketing automation. Denk aan het bouwen van nieuwsbrieven, webformulieren, enquêtes, campagnes en landingspagina’s. En ja, alles is AVG proof. Nieuwsbrieven versturen, is dat niet heel erg 2020? We horen het je denken. Maar nee. Elke euro die je aan e-mailmarketing spendeert levert gemiddeld € 42,- op. Da’s nog eens een ROI.

De weg naar succesvolle marketing automation

Wil je weten hoe je marketing automation inzet om het verkeer naar je website te verhogen, meer leads te genereren, betere deals te sluiten en je klanten langer bij je te houden? Dat komt mooi uit.

5. Optimaliseren

Zodra de campagnes lopen kunnen we gaan optimaliseren. We doen A/B tests en zoeken precies uit hoe jouw campagne nog beter kan. Uiteraard rapporteren we maandelijks de resultaten aan je. Op die manier weet jij precies wat er speelt.

5. Optimaliseren

Zodra de campagnes lopen kunnen we gaan optimaliseren. We doen A/B tests en zoeken precies uit hoe jouw campagne nog beter kan. Uiteraard rapporteren we maandelijks de resultaten aan je. Op die manier weet jij precies wat er speelt.

5. Optimaliseren

Zodra de campagnes lopen kunnen we gaan optimaliseren. We doen A/B tests en zoeken precies uit hoe jouw campagne nog beter kan. Uiteraard rapporteren we maandelijks de resultaten aan je. Op die manier weet jij precies wat er speelt.

5. Optimaliseren

Zodra de campagnes lopen kunnen we gaan optimaliseren. We doen A/B tests en zoeken precies uit hoe jouw campagne nog beter kan. Uiteraard rapporteren we maandelijks de resultaten aan je. Op die manier weet jij precies wat er speelt.

5. Optimaliseren

Zodra de campagnes lopen kunnen we gaan optimaliseren. We doen A/B tests en zoeken precies uit hoe jouw campagne nog beter kan. Uiteraard rapporteren we maandelijks de resultaten aan je. Op die manier weet jij precies wat er speelt.

Marketing automation | The DISTRIKT

E-mailmarketing

Wil je een professionele nieuwsbrief maken en versturen, maar niet te veel tijd kwijt zijn aan technisch geneuzel? Dan is Spotler ideaal. Je maakt hiermee eenvoudig nieuwsbrieven in je eigen huisstijl, personaliseert ze binnen een handomdraai, voegt dynamische content in per doelgroep én stelt slimme herhaalverzendingen in. Nadat je de nieuwsbrief hebt verstuurd is er een rapportage beschikbaar. Hierin ontdek je alle opens, doorkliks, conversiekliks, bounces en afmeldingen.

Marketing automation | The DISTRIKT

Automatische campagnes

Een automatische campagne aanmaken? Dat doe je in de automation editor van Spotler. Met een paar klikken bepaal je bij welke gebeurtenis een campagne moet starten en welke stappen er vervolgens uitgevoerd mogen worden. Zo’n gebeurtenis noemen we ook wel een trigger. Denk aan een ingevuld formulier, doorklik in een e-mail of een externe trigger vanuit je CRM. Automatische campagnes die wij regelmatig met klanten opzetten zijn: leadgeneratie, reactievatie, cross- en upsell en klanttevredenheid. De mogelijkheden zijn – bijna – eindeloos!

Succesverhalen over marketing automation






    Are you in?

    Mooi. Ons wel bellen. Of mailen natuurlijk. We helpen je graag met marketing automation. Samen ontwikkelen we de juiste strategie, behalen doelstellingen en jagen jouw dromen na.

    Kelly Jaspers
    Eigenaar & online strateeg
    Kelly | The DISTRIKT
    Zij gingen je voor: