Kennismaken
Online Marketing

Call tracking

Inzicht krijgen in jouw telefoontjes

Bellen is het nieuwe appen.

Een advertentie met weinig conversies. Het kan zomaar gebeuren. Je probeert deze nog te optimaliseren, maar zonder resultaat. Wat doe je dan? De advertentie stopzetten natuurlijk. Je gaat niet onnodig investeren. Maar, heb je eigenlijk gedacht aan alle conversies? Een telefoongesprek naar aanleiding van de advertentie is ook een waardevolle actie. Gelukkig kun je deze ook meten. En zo blijkt jouw advertentie succesvoller!

Call tracking is het herleiden en meten van telefoongesprekken. Hoe is de bezoeker bij jou terecht gekomen? En via welke campagnes? Met call tracking weet je hoeveel telefoontjes er zijn geweest, vanuit welk kanaal, en hoe lang er gebeld is. In andere woorden, je kunt meten wat het telefonische resultaat is van online en offline campagnes.

Met call tracking krijg je extra inzicht in de prestaties van advertenties. Hoeveel waardevolle interacties heeft bijvoorbeeld jouw Adwords campagne opgeleverd? Met deze kennis kan de advertentie, indien nodig, geoptimaliseerd worden. Om zo uiteindelijke het rendement van de campagne te verhogen.

De voordelen

van call tracking
  • Inzicht in kwaliteit telefonische leads
  • Inzicht in relevante zoekwoorden
  • Inzicht in kosten
Daag jij ons uit?

Wil je weten of call tracking binnen jouw online marketing strategie past? Neem dan vrijblijvend contact met ons op! Wij regelen het voor je.

Neem contact op
Nog niet helemaal duidelijk wat call tracking is?
Geen probleem! Wij bellen je terug.